Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Techniky "level of detail" v knihovně OpenSceneGraph
Hupka, Dušan ; Milet, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Dnešní grafika se neobejde bez neustálé optimalizace technik a výpočtů. Je to způsobeno tím, že nároky na zobrazování scény jsou pořád vyšší. Jednou z technik, která napomáhá optimalizovat scénu jako takovou, je Level of detail. Tahle práce je zaměřena na jednotlivé metody, často používané v LOD a v knihovně OpenSceneGraph a OpenGL. Podrobně popíše, podle čeho se ve scéně určí, jaká úroveň detailu se má vybrat, a jak se 3D modely zjednodušují. Představené techniky budou následně implementovány do konverzní utility a do demonstrační aplikace. Metody pro zjednodušení modelu budou rychlostně i kvalitativně měřeny a vyhodnoceny.
Algoritmy pro zjednodušování modelů
Schulz, Roman ; Štancl, Vít (oponent) ; Šiler, Ondřej (vedoucí práce)
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ Cílem této práce je navrhnout a implementovat počítačový systém pro zjednodušení 3D modelů složených s trojúhelníkových sítí. Systém by měl umožňovat zjednodušit množství geometrických primitiv zadaneho objektu. Uživatel by měl mít možnost tento proces jednoduše ovlivnit výběrem metody, cílové velikosti souboru atp. Pro načítání a ukládání dat systém používá formát souboru 3DS. Čtenář by měl být schopen porozumět principům redukování modelů a měl by se seznámit s použitými algoritmy.
Techniky "level of detail" v knihovně OpenSceneGraph
Hupka, Dušan ; Milet, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Dnešní grafika se neobejde bez neustálé optimalizace technik a výpočtů. Je to způsobeno tím, že nároky na zobrazování scény jsou pořád vyšší. Jednou z technik, která napomáhá optimalizovat scénu jako takovou, je Level of detail. Tahle práce je zaměřena na jednotlivé metody, často používané v LOD a v knihovně OpenSceneGraph a OpenGL. Podrobně popíše, podle čeho se ve scéně určí, jaká úroveň detailu se má vybrat, a jak se 3D modely zjednodušují. Představené techniky budou následně implementovány do konverzní utility a do demonstrační aplikace. Metody pro zjednodušení modelu budou rychlostně i kvalitativně měřeny a vyhodnoceny.
Algoritmy pro zjednodušování modelů
Schulz, Roman ; Štancl, Vít (oponent) ; Šiler, Ondřej (vedoucí práce)
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ Cílem této práce je navrhnout a implementovat počítačový systém pro zjednodušení 3D modelů složených s trojúhelníkových sítí. Systém by měl umožňovat zjednodušit množství geometrických primitiv zadaneho objektu. Uživatel by měl mít možnost tento proces jednoduše ovlivnit výběrem metody, cílové velikosti souboru atp. Pro načítání a ukládání dat systém používá formát souboru 3DS. Čtenář by měl být schopen porozumět principům redukování modelů a měl by se seznámit s použitými algoritmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.